به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    میگن کوالکام داره یه تراشه‌ی رده‌بالای دیگه می‌سازه؛ قدرتش می‌تونه در حد اسنپدراگون ۸ الیت باشه

    مرداد 18, 1404

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    تاختن نیوز
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    Button
    • صفحه اصلی
    • آشپزی
    • آموزشی
    • تکنولوژی
    • سلامتی
    تاختن نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»فدراتو تجزیه و تحلیل ریسک بیمه را با هوش مصنوعی اصلاح می کند و 40 میلیون دلار جمع آوری می کند
    اخبار

    فدراتو تجزیه و تحلیل ریسک بیمه را با هوش مصنوعی اصلاح می کند و 40 میلیون دلار جمع آوری می کند

    ngal32lop2توسط ngal32lop2آبان 30, 1403بدون دیدگاه4 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    بیمه زمینه مناسبی برای نوآوری هوش مصنوعی بوده است و مانند مجموعه داده های غول پیکر، ارزیابی ریسک، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده، فین تک و خدمات مشتری کار می کند. فدراتو، استارت‌آپی که با این شتاب حرکت می‌کند، اکنون 40 میلیون دلار برای گسترش کسب‌وکار خود جمع‌آوری کرده است: یک پلتفرم پذیره‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به بیمه‌گران برای درک بهتر و پاسخگویی به ریسک.

    گروه استپ استون با مشارکت حامیان قبلی Emergence Capital، Caffeinated Capital و Pear VC در این دور پیشتاز است. این استارتاپ اکنون در مجموع 80 میلیون دلار جذب کرده است. ارزش گذاری را فاش نمی کند، اما ویل راس، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران آن، در مصاحبه ای گفت که این یک “روند صعودی جدی و قابل توجه” بود که چندین برابر بیشتر از ارزش گذاری قبلی آن بود.

    در برخی زمینه ها، آخرین ارزش گذاری فدراتو 125 میلیون دلار بر اساس جمع آوری کمک های مالی از سال گذشته بود. زمینه دیگر این است که Duck Creek، یکی از رقبای آن، توسط Visa Equity به مبلغ 2.6 میلیارد دلار در سال 2023 خریداری شد. شرکت اخیر مجموعه گسترده‌تری از SaaS را برای شرکت‌های بیمه ارائه می‌کند، به شما نشان می‌دهد که ارزش یک محصول سودآور هوش مصنوعی کجاست. با هدف این بخش می تواند برود. (تخمین می‌شود که بیمه در سطح جهانی یکی از بزرگترین صنایع جهان است که ارزش کل آن چندین تریلیون دلار است و یکی از حوزه‌های کلیدی که انتظار می‌رود هوش مصنوعی در آن نقش مهمی را ایفا کند، بیمه‌نامه است.)

    فدراتو توسط ویل راس (مدیرعامل) و ویلیام استینبرگن (CTO) تأسیس شد. راس یکی از کارمندان اولیه گروه Watson در IBM بود، جایی که او روی معامله خرید شرکت هواشناسی و استفاده از داده‌های موجود از آنجا برای ساخت مدل‌های محیطی کار کرد. بعداً به تحصیلات تکمیلی در استنفورد بازگشت و در آنجا با ویلیام دیگر (استینبرگن) آشنا شد.

    سال 2021 بود و هوش مصنوعی در حال حاضر خشمگین شده بود (ژانویه 2021 ماهی بود که OpenAI Dall-E، تولید کننده تصویر خود را منتشر کرد). اما قبلاً توسط بسیاری به عنوان جایگزینی برای کارهای تکراری معرفی شده بود.

    راس می‌گوید: «ما یک تز مشترک داشتیم مبنی بر اینکه هوش مصنوعی بهتر می‌تواند برای بهینه‌سازی کارهایی که هیچ انسانی نمی‌تواند انجام دهد یا زمان انجام آن را ندارد، در مقابل خودکارسازی کارهای کم ارزش استفاده شود. «قیاس در اینجا Uber، DoorDash است. اینها شرکت های مصرف کننده هستند، اما مشکلی را حل می کنند که هیچ انسانی وقت کافی برای حل آن را نداشت. و آن‌ها شبیه به این مشکلات بهینه‌سازی هستند.»

    راس در مدرسه بازرگانی بود و استینبرگن در مهندسی محاسبات و ریاضیات کار می کرد. راس ادامه داد: “ما در واقع روی یک پروژه بسیار متفاوت، یک پروژه مدل سازی آتش سوزی، همکاری می کردیم.” و ما شروع به آشنایی با صنعت بیمه کردیم، زیرا آنها به مدل سازی آتش سوزی علاقه مند بودند.

    این به نوبه خود باعث شد که این زوج به چالش‌های گسترده‌تر در بیمه فکر کنند: معمولاً زمانی که شرکت‌های بیمه در حال کار از طریق یک فرآیند پذیره‌نویسی هستند و به چگونگی هزینه کردن یک محصول در برابر ریسک اطراف آن می‌پردازند. یا حتی اینکه اصلاً چه محصولاتی را بسازیم، تیمی در داخل وجود خواهد داشت که حجم وسیعی از داده‌ها را به طور مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با سناریوهای بیمه بالقوه گرد هم می‌آورد و اعداد را برای به دست آوردن بینش بهتر و انتخاب‌های آگاهانه‌تر کاهش می‌دهد. راه حل فدراتو، که این شرکت آن را RiskOps می نامد، پشتیبانی تصمیم گیری در مورد آن فرآیند را فراهم می کند.

    این استارت‌آپ ادعا می‌کند که مشتریان شاهد بهبود 90 درصدی در «زمان نقل‌قول» (مدت زمان لازم برای ارائه یک قیمت برای یک سرویس خاص برای برنده شدن در فروش) در میان سایر بهبودهای کارایی هستند.

    هجوم اولیه این زوج به مدل‌سازی آتش‌سوزی‌های جنگلی منجر به یکی از مشتریان اولیه آن به نام کتل شد: یک پلتفرم بیمه اتکایی که تا به حال بیشتر بر یک بازار، کالیفرنیا، و یک مشکل بزرگ متمرکز شده است: بیمه اتکایی و فجایع آتش‌سوزی، یک مشکل بزرگ در ایالت. همچنین شرکت های بزرگتری مانند Nationwide را در میان مشتریان خود به حساب می آورد.

    در حالی که سرعت قطعاً چیزی است که هوش مصنوعی در کار خود به همراه دارد، جنبه مهم دیگر در اینجا نحوه استفاده از آن برای ارزیابی مقادیر زیادی داده است، بخش مهمی از دقتی که شرکت های بیمه باید در کار خود انجام دهند.

    Lotti Siniscalco، یکی از شرکای Emergence، گفت: “ما در سرزمین فیس بوک هستیم و به سرعت در حال حرکت هستیم و همه چیز را خراب می کنیم.” اما در بیمه شما نمی توانید این کار را انجام دهید.

    منبع: techcrunch

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    مقاله قبلیRaven Space Systems یک دسته کاملاً جدید از چاپ سه بعدی صنعتی را باز می کند
    مقاله بعدی «فروشگاه همه چیز» Converge Bio برای LLM های بیوتکنولوژی 5.5 میلیون دلار دانه به ارمغان می آورد.
    ngal32lop2

    پست های مرتبط*

    میگن کوالکام داره یه تراشه‌ی رده‌بالای دیگه می‌سازه؛ قدرتش می‌تونه در حد اسنپدراگون ۸ الیت باشه

    مرداد 18, 1404

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.