سهامداران Campbell Soup Co. در جلسه سالانه 19 نوامبر به تغییر نام شرکت به The Campbell’s Co. رأی دادند تا نشاندهنده مجموعهای از برندهای فعلی آن باشد. تغییر نام پس از ثبت اصلاحیه گواهی ثبت شرکت در نیوجرسی رسمی خواهد شد.
مارک کلوز، رئیس جمهور، گفت: “این تغییر ظریف و در عین حال مهم به ما امکان می دهد تا نام نمادین، شهرت و ارزشی را که طی 155 سال ایجاد کرده ایم، حفظ کنیم، در حالی که منعکس کننده وسعت کامل مجموعه ما است، که به اعتقاد من بهترین در همه مواد غذایی است.” و مدیر اجرایی
او افزود: “ما عاشق سوپ هستیم و همیشه خواهیم بود.” برچسبهای نمادین سوپ قرمز و سفید کمپبل که مصرفکنندگان آن را دوست دارند برای همیشه در قفسهها خواهند ماند.
تیم مدیریت شرکت تغییر نام را در رویداد روز سرمایهگذار در سپتامبر پیشنهاد کرد. این پیشنهاد به دنبال سرمایه گذاری قابل توجه این شرکت در Snyder’s-Lance, Inc در سال 2018 و Sovos Brands در اوایل سال جاری است.
کمپبل اخیراً اعلام کرد که تجارت ماست نوسا را که بخشی از خرید Sovos بود، واگذار خواهد کرد. این واگذاری تعجب آور نبود زیرا کمپبل در زمان خرید گفت که مقوله ماست در استراتژی آن مرکزی نیست.
در حالی که سوپ به عنوان یک دسته اصلی برای واحد تجاری غذا و نوشیدنی این شرکت باقی می ماند، سهم آن از کل فروش شرکت کاهش یافته است زیرا تجارت به دسته های جدیدی مانند سس ماکارونی Rao گسترش یافته است.
علاوه بر محصولات معروف سوپ، مارک های اصلی کمپبل شامل گلدفیش و مزرعه پپریج است. این شرکت همچنین دارای Cape Cod، Chunky، Kettle Brand، Lance، Late July، Pace، Pacific Foods، Prego، Snack Factory Pretzel Crisps، Snyder’s of Hanover، Swanson و V8 است.
منبع: foodbusinessnews