شرکت WK Kellogg انتظار دارد در سال آینده با نام تجاری غلات آماده مصرف Special K خود که عملکرد ضعیفی دارد، پیشرفت کند، به کمک یک کمپین بازاریابی جدید.
پنج تا از شش برند بزرگ غلات WK Kellogg – Kellogg’s Frosted Flakes، Raisin Bran، Froot Loops، Frosted Mini Wheats و Rice Krispies – سهم بازار را در سه ماهه سوم منتهی به 28 سپتامبر به دست آوردند یا حفظ کردند. استثناء Special K بود که 40 محصول از دست داد. به گفته گری پینیک، رئیس و مدیر اجرایی، نقاط پایه سهم بازار.
در مجموع، این شش برند تقریباً 70٪ از فروش WK Kellogg را تشکیل می دهند. مدیر عامل شرکت گزارش داد، بدون احتساب Special K، سهم گروه برندها در سه ماهه سوم 30 واحد در ثانیه و برای سال تا به امروز 20 واحد در ثانیه افزایش یافت.
«پنج برند از شش برند اصلی ما سریعتر یا با نرخ دستهبندی در حال رشد (به اشتراکگذاری) هستند. Pilnick در یک کنفرانس تلفنی درباره نتایج سه ماهه سوم به تحلیلگران گفت. بنابراین، ما می گوییم که در حال تثبیت است، اما در جایی که انتظار داریم برند عملکردی داشته باشد، عمل نمی کند. ما فکر می کنیم سال 25 متفاوت خواهد بود. ما نسبت به طرح فعال سازی کاملی که داریم احساس خوبی داریم.»
Pilnick گفت Special K در سال مالی 2024 با برخی «مسائل مکانیکی» از جمله تغییرات SKU (واحد نگهداری سهام) و خردهفروشی که تمرکز تبلیغاتی خود را از برند تغییر داد، سروکار داشت.
این در پایه 2024 است. این مسائل مکانیکی تا حد زیادی در سال 2025 از بین خواهند رفت. «اعدام دومین چیز است. این برندی که ما می شناسیم به نمایش، ویژگی، ارتقاء و نوآوری پاسخ می دهد. و ما در سال 2024 نسبت به سال 2023 بسیار سبک بودیم. برای سال آینده احساس بهتری نسبت به آن داریم.
رابرت مسکو، تحلیلگر TD Cowen، Special K را به عنوان “مهمترین نقطه ضعف” WK Kellogg در سه ماهه سوم توصیف کرد و به کاهش سهم بازار این برند اشاره کرد.
Moskow در یادداشت تحقیقاتی 10 نوامبر در مورد عملکرد سه ماهه WK Kellogg گفت: «ما معتقدیم که چالشهای این برند تا حدی به عدم هویت آن نسبت داده میشود، زیرا از کاهش وزن در دهه 2010 فاصله گرفت.
با این حال، Pilnick در این تماس گفت که WK Kellogg شروع به توجه بیشتر به ویژگیهای سلامت و تندرستی Special K کرده است.
او گفت: «ما دوست داریم که این برند کجاست. “این در تقاطع طعم و سلامت است. موقعیت خوبی برای مصرف کنندگان دارد. نکته کلیدی این است که چگونه به آن مصرف کنندگان برسیم؟ و ما ثابت نمی ایستیم. ما قبلاً با آن شروع کرده ایم. وقتی به Special K فکر می کنیم، پیشنهاداتی را ارائه می دهد که با انواع نیازهای مصرف کننده مطابقت دارد. نکته کلیدی این است که چگونه می توانید آن را به طور موثر با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنید؟
در پایان سه ماهه دوم، WK Kellogg کمپین بازاریابی «ویژه برای یک دلیل» را برای برجسته کردن طیف وسیعی از مزایای تغذیهای و تنوع محصول Special K در ارتباط با افراد الهام بخش راهاندازی کرد. این شامل همکاری با نویسنده کتاب آشپزی و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی مولی باز بود.
در وب سایت Special K نوشته شده است: «K Special به یک دلیل خاص است و آن دلیل شما هستید. تو واقعی چه چیزی Special K را بسیار خاص می کند؟ تکه های چند دانه، 11 ویتامین و مواد معدنی همراه با موادی مانند میوه واقعی یا تکه های شکلات. به همین دلیل!»
این وب سایت همچنین مجموعه محصولات این برند را به نمایش می گذارد که شامل Special K Original، توت قرمز، میوه و ماست، بادام وانیلی، شیرینی شکلاتی، زغال اخته، پروتئین، دارچین اسپند، ادویه کدو تنبل، کرم موز و صفر دارچین (یعنی شکر اضافه شده صفر) است. . یک ویدیو نیز، ویژگیهای سالم غلات چند دانهای و مجموعهای از طعمها را نشان میدهد.
پیلنیک گفت: «ما قبلاً با یک کمپین جدید شروع کردهایم. «ما در مورد «ویژه به دلیل» صحبت کردهایم. میتوانید بفهمید که چرا این کار را انجام میدهیم، زیرا Special K به دلایل مختلفی که مصرفکنندگان به دنبال آن هستند، خاص است. خواندن های اولیه نشان می دهد که ما بازخوردهای مثبتی دریافت می کنیم. اما این چیزی است که ما باید انجام دهیم؛ این پیام درست است. ما باید از عضله بازاریابی جدید خود برای دستیابی به مشتریان خود استفاده کنیم.
“بنابراین، آنچه که من توضیح دادم، مسائل مکانیکی بود که امیدواریم پشت سرمان باشد. اجرا، امیدواریم عملکرد بهتری داشته باشیم. و از نظر استراتژیک، تیم در حال حاضر روی آن است. بنابراین، تیم رو به جلو حرکت می کند و ما در مورد سال 2025 احساس بهتری داریم.
به گفته مسکو، حتی با توجه به فضای بازاریابی بیشتر و ارسال پیام های تجاری متمرکز تر، Special K در سال آینده با چالش مواجه خواهد شد.
او گفت: «این شرکت در حال معرفی یک کمپین تبلیغاتی جدید به نام «ویژه برای یک دلیل» است که مزایای خاص طیف گستردهای از پیشنهادات خود از جمله شکر صفر، پروتئین بالا، میوه و شکلات را برجسته میکند. “در حالی که مدیریت نسبت به مسیر برند در سال 2025 خوشبین است – به ویژه با توجه به مشکلات مکانیکی، منطقی سازی SKU و سطوح پایین تر فعال سازی برند – ما معتقدیم که همچنان به تلاش برای طنین انداز شدن با مصرف کنندگانی که به دنبال راه حل های سلامت و تندرستی هستند، ادامه خواهد داد.”
منبع: foodbusinessnews