به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    سامسونگ Bioepis برای تجاری سازی چندین بیوسیمیلار در ژاپن وارد یک همکاری استراتژیک با NIPRO می شود

    خرداد 19, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    تاختن نیوز
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    Button
    • صفحه اصلی
    • آشپزی
    • آموزشی
    • تکنولوژی
    • سلامتی
    تاختن نیوز
    صفحه اصلی»آشپزی»گزارش: روندهای موثر بر نوآوری غذا و نوشیدنی در سال 2025
    آشپزی

    گزارش: روندهای موثر بر نوآوری غذا و نوشیدنی در سال 2025

    ngal32lop2توسط ngal32lop2آبان 30, 1403بدون دیدگاه2 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    ADM گزارش روند طعم و رنگ 2025 خود را منتشر کرده است که بر نوآوری های غذا و نوشیدنی در سال 2025 تأثیر می گذارد. یافته های ADM به چهار فضای روند تأثیر می گذارد که بر انتخاب های مصرف کنندگان تأثیر می گذارد، از جمله فرصت هایی برای مصرف کنندگان برای داشتن تجربیات حسی منحصر به فرد که به دنبال خواسته های متناقض برای نوستالژی و نوآوری های آینده است. به گفته این شرکت، تمرکز بر سلامتی، مقرون به صرفه بودن و شخصی سازی است.

    چهار فضای روند عبارتند از:

    به گفته ADM، Revisit & Re-Invent قدرت خاطرات انسانی و تجربیات مشترک با نسل‌های جدید است که طعم‌ها و رنگ‌های کلاسیک را برای اولین بار تجربه می‌کنند، و به گفته ADM باعث بازتعریف سنت با سادگی، آشنایی و راحتی می‌شود.
    طبق این مطالعه، «تغذیه تطبیقی» مصرف‌کنندگان را به نمایش می‌گذارد که لحظات مصرف را برای بهبود کیفیت سلامت خود، سازگاری با تغییرات اقتصادی یا نگرانی‌های محیطی و برآورده کردن نیازهای انسان برای رضایت از غذاها و نوشیدنی‌ها تنظیم می‌کنند.
    Euphoric Wellness طعم ها و رنگ هایی است که با حالات و احساسات انسان در ارتباط هستند. به گفته ADM، مصرف کنندگان به دنبال حوزه های مختلف سلامتی هستند، از جمله تغذیه برای ذهن، بدن و روح.
    بر اساس این مطالعه، ساخته شده برای (شما) مصرف‌کنندگانی را کنجکاو می‌کند که لحظاتی معنادار خلق کنند تا از غذاها و نوشیدنی‌های غیرمنتظره و شخصی‌شده‌ای که با طعم‌ها و رنگ‌های زنده فرموله شده‌اند، به مثبت‌اندیشی و شادی شخصی منجر شود.

    منبع: foodbusinessnews

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    مقاله قبلیPanera Brands اعضای هیئت مدیره مستقل جدیدی را منصوب می کند
    مقاله بعدی والمارت می بیند که تحول کسب و کار در سه ماهه سوم به ثمر می رسد
    ngal32lop2

    پست های مرتبط*

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    سامسونگ Bioepis برای تجاری سازی چندین بیوسیمیلار در ژاپن وارد یک همکاری استراتژیک با NIPRO می شود

    خرداد 19, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.