به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    سامسونگ Bioepis برای تجاری سازی چندین بیوسیمیلار در ژاپن وارد یک همکاری استراتژیک با NIPRO می شود

    خرداد 19, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    تاختن نیوز
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    Button
    • صفحه اصلی
    • آشپزی
    • آموزشی
    • تکنولوژی
    • سلامتی
    تاختن نیوز
    صفحه اصلی»آشپزی»والمارت می بیند که تحول کسب و کار در سه ماهه سوم به ثمر می رسد
    آشپزی

    والمارت می بیند که تحول کسب و کار در سه ماهه سوم به ثمر می رسد

    ngal32lop2توسط ngal32lop2آبان 30, 1403بدون دیدگاه8 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    خواربارفروشی در سه ماهه سوم مالی 2025 یک کاتالیزور برای والمارت باقی ماند زیرا غول خرده فروشی پیش بینی درآمد گران قیمت وال استریت را شکست داد و رشد فروش سراسری را در فصل تعطیلات ایجاد کرد.

    داگ مک‌میلون، رئیس‌جمهور و مدیر اجرایی، در یک کنفرانس تلفنی درباره نتایج سه‌ماهه سوم به تحلیل‌گران گفت: «همکاران ما یک سه‌ماهه قوی دیگر را ارائه کردند و به حرکت ما ادامه دادند. “آنها سخت کار می کنند تا در زمان و پول مشتریان و اعضای ما صرفه جویی کنند و همزمان کسب و کار ما را برای آینده متحول کنند.”

    مک‌میلون گفت سرمایه‌گذاری‌های والمارت در کانال‌های همه‌جانبه، فناوری، زیرساخت‌ها و جریان‌های درآمدی جایگزین مانند رسانه‌های خرده‌فروشی در حال ثمربخشی هستند.

    او گفت: «در سطح جهانی، ما رشد قابل توجهی در تجارت الکترونیک، 27 درصد، تبلیغات 28 درصد و درآمد عضویت 22 درصد افزایش دادیم. “این به ما کمک کرد تا سود را سریعتر از فروش افزایش دهیم، حتی زمانی که برای کمک به کاهش قیمت ها و سرمایه گذاری در شرکای خود تلاش می کنیم. رشد سریع این مشاغل جدید به ما کمک می کند تا مدل کسب و کار خود را تقویت کنیم.

    مک میلون گفت که عملکرد در Walmart US، Sam’s Club و Walmart International قوی بود و بخش های ایالات متحده فروش قابل مقایسه ای قوی داشتند.

    او گفت: «هر سه بخش کسب و کار ما عملکرد خوبی داشتند. “تعداد معاملات و حجم واحدها در هر بخش مثبت بود و ما همچنان به کسب سهم بازار در ایالات متحده، هم در خواربار و هم در کالاهای عمومی ادامه می دهیم.”

    برای سه ماهه سوم مالی 2025 منتهی به 31 اکتبر، درآمد خالص تلفیقی والمارت بالغ بر 4.58 میلیارد دلار، معادل 57 ¢ به ازای هر سهم در سهام عادی، در مقایسه با 453 میلیون دلار یا 6¢ به ازای هر سهم، در سال گذشته بود. نتایج سه ماهه مالی 2024 منعکس کننده تأثیر کاهش قیمت سهام سرمایه گذاری Walmart در JD.com و Symbotic است. بر اساس تعدیل، سود خالص هر سهم در سه ماهه سوم 2025 کاهش یافته است که نسبت به سال قبل 51 ¢ افزایش یافته است. تحلیلگران، به طور متوسط، EPS تعدیل شده را 53 ¢ با برآورد بالا 56 ¢ پیش بینی کرده بودند.

    مک میلون گفت: «تجربه من این بوده است که مشتریان و اعضای ما چهار چیز از ما می خواهند. «آنها قیمت های پایین می خواهند. آنها طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را می خواهند. آنها می خواهند یک تجربه عالی داشته باشند و این شامل راحتی و صرفه جویی در وقت آنها می شود. و آنها می خواهند با کسی که به آنها اعتماد دارند تجارت کنند. و در این تجارت، آنچه را که به دست می آورید به دست می آورید. بنابراین، امروز سخت کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که فردا، به داشتن سه‌ماهه‌هایی مانند فصلی که در این سه‌ماهه داشتیم، ادامه خواهیم داد.»

    در بالاترین سطح، والمارت شاهد افزایش درآمد سه ماهه سوم با 5.5 درصد افزایش به 169.59 میلیارد دلار از 160.8 میلیارد دلار در دوره سال قبل بود که با افزایش 6.2 درصدی به ارز ثابت رسید. درآمد عملیاتی 8.2 درصد افزایش یافت و به 6.71 میلیارد دلار رسید و 9.8 درصد به ارز ثابت افزایش یافت.

    مک میلون گفت: «این به وضوح یک سه ماهه قوی بود، و تغییراتی که ما سال‌ها روی آن کار می‌کردیم همچنان به ثمر نشسته‌اند. ما در موقعیت خوبی قرار داریم تا به مردم خدماتی را ارائه دهیم که می‌خواهند به آنها خدمات ارائه شود، خواه وارد شدن به فروشگاه، دریافت سفارش یا تحویل آن. تیم ما تغییر کرده است، قابلیت های جدیدی ایجاد کرده و یاد گرفته است که چگونه به روش های جدید کار کند. ما فناوری جدید را مؤثرتر از گذشته می‌سازیم و آن را با سرعت بیشتری انجام می‌دهیم. این یک سازمان مشتری محور و عضو محور است.»

    فروش خالص در کسب و کار اصلی Walmart ایالات متحده با 5 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 114.88 میلیارد دلار رسید. فروش قابل مقایسه بدون احتساب سوخت 5.3 درصد رشد کرد که بالاتر از رشد 4.9 درصدی سال قبل بود. تراکنش‌های مشتریان 3.1 درصد افزایش یافت، کمتر از افزایش 3.4 درصدی سال قبل، در حالی که افزایش 2.1 درصدی در اندازه متوسط ​​بلیط، بالاتر از افزایش 1.5 درصدی سال قبل بود. والمارت گفت که تجارت الکترونیک 290 امتیاز پایه به فروش کامپیوترهای ایالات متحده داشته است که در مقایسه با 300 امتیاز پایه در سال قبل بود. درآمد عملیاتی ایالات متحده با 9.1 درصد افزایش به 5.44 میلیارد دلار رسید.

    مک میلون گفت: «خانوارهایی که بیش از 100000 دلار درآمد دارند، 75 درصد از سود سهام ما را تشکیل می دهند. «در ایالات متحده، حجم فروشگاه‌ها رشد کرد، وانت‌های کناری سریع‌تر رشد کردند و فروش تحویل حتی سریع‌تر از آن رشد کرد. راحت‌تر شدن برای مشتریان و اعضا به رشد ما کمک می‌کند. ما در این سه ماهه تقریباً هیچ تورمی مشابه در ایالات متحده نداشتیم.

    خوب بود که دیدیم کالاهای عمومی (با) تک رقمی پایین در ایالات متحده رشد کردند، حتی با وجود کاهش بیش از 4 درصدی قیمت ها. ما در حال حاضر حدود 6000 بازگشت (قیمت) در Walmart ایالات متحده در همه دسته ها داریم. ما مقداری فشار حاشیه ناشی از رشد داروهای GLP-1 (کاهش وزن) را احساس می کنیم. بنابراین ما خوشحالیم که فروش کالاهای عمومی مثبت بوده است.”

    والمارت گفت که فروش کامپوزیت مواد غذایی در سه ماهه سوم، با افزایش معاملات، واحدها و سهم بازار، یک رقمی متوسط ​​افزایش یافته است. این شرکت گفت که قدرت فروش خواربارفروشی به طور گسترده ای است که توسط محصولات شربت خانه هدایت می شود.

    جان رینی، مدیر ارشد مالی، گفت: «دسته‌های غذایی در این سه ماهه بسیار قوی بودند و حجم واحدها به بالاترین سطح در چهار سال گذشته افزایش یافت. ما همچنین رشد سلامتی و تندرستی را در اواسط نوجوانی به وجود آوردیم که عمدتاً به دلیل داروخانه های مارک دار از جمله GLP-1 است. فروش GLP-1 حدود 1 (درصد) امتیاز به سگمن ها کمک کرد

    در حالی که به ایجاد فشارهای ترکیبی در سود ناخالص ادامه می دهد.

    به گفته والمارت، در خواربارفروشی، تورم مشابه در سه ماهه 100 واحد پایه بود که بسیاری از آنها به دلیل تخم مرغ بوده است. ضریب نفوذ برچسب خصوصی 80 واحد پایه افزایش یافت. از 6000 رول بک در این دوره، حدود 3000 مورد در خواربار بود و طی سال گذشته این شرکت نزدیک به 2000 رول بک را در مجموعه Walmart ایالات متحده به کاهش قیمت بلندمدت تبدیل کرده است.

    رینی گفت: «مشتریان ایالات متحده انعطاف‌پذیر هستند و رفتارهایشان تا حد زیادی در چهار تا شش فصل گذشته ثابت بوده است. آنها همچنان به دنبال ارزش برای به حداکثر رساندن بودجه خود هستند و در عین حال گزینه های مناسبی را برای صرفه جویی در زمان انتخاب می کنند. تلاش‌های ما برای کاهش قیمت‌ها کمک کرده است، زیرا تورم کل مشابه در چهار سه ماهه گذشته تقریباً ثابت مانده است، در حالی که سه‌ماهه سوم کالاها و مواد مصرفی کاهش‌دهنده تورم و تورم مواد غذایی تک رقمی شده‌اند.

    فروش سه ماهه سوم در Sam’s Club با 3.9 درصد افزایش به 22.85 میلیارد دلار رسید، در حالی که فروش قابل مقایسه بدون سوخت در سه ماهه 7 درصد در مقایسه با رشد 3.8 درصدی در سال گذشته افزایش یافت. تراکنش ها در کلوپ های زنجیره ای کلوپ تراکنش های زنجیره ای 6.4 درصد در مقابل 4 درصد افزایش در سال گذشته رشد کردند. میانگین بلیط پس از افت 0.2 درصدی در دوره سال قبل 0.5 درصد افزایش یافت. تجارت الکترونیک 290 امتیاز به رشد فروش کامپوزیتی کمک کرد که نسبت به سال قبل 170 امتیاز پایه افزایش داشت. سود عملیاتی با 6.9 درصد افزایش به 634 میلیون دلار رسید.

    فروش خالص والمارت اینترنشنال با افزایش 8 درصدی در سه ماهه به 30.28 میلیارد دلار رسید که با نرخ ارز ثابت 12.4 درصد رشد داشت. درآمد عملیاتی با 8.2 درصد افزایش به 1.2 میلیارد دلار و 9.8 درصد به ارز ثابت افزایش یافت.

    در سرتاسر جهان، فروش تجارت الکترونیک والمارت برای سه ماهه سوم 27 درصد افزایش یافت که نشان دهنده رشد 22 درصدی برای Walmart US، 26 درصدی برای Sam’s Club و 43 درصدی برای Walmart International است.

    رینی گفت: «رشد معاملات و واحدهای مشتری در فروشگاه و تجارت الکترونیک همچنان قوی است. «تحویل انجام شده در فروشگاه نزدیک به 50 درصد افزایش یافت و از نرخ اجرای ماهانه 2.5 میلیارد دلار فراتر رفت. ما اکنون 12 ماه متوالی تحویل بالای 2 میلیارد دلار داشته ایم.

    این سه ماهه قوی باعث شد والمارت راهنمایی های خود را برای سال مالی 2025 افزایش دهد. شرکت مستقر در بنتونویل در Ark. اکنون EPS تعدیل شده تمام سال را بین 2.42 دلار تا 2.47 دلار پیش بینی می کند که از پیش بینی قبلی 2.35 دلار به 2.43 دلار افزایش یافته است. والمارت چشم انداز خط اول خود را بالاتر از سطح بالای تخمین قبلی خود افزایش داد، با رشد خالص فروش تلفیقی که اکنون بین 4.8٪ تا 5.1٪ در مقابل پیش بینی قبلی 3.75٪ تا 4.75٪ تعیین شده است. به طور مشابه، دامنه رشد درآمد عملیاتی تعدیل شده از بین 6.5 تا 8 درصد به بین 8.5 تا 9.25 درصد افزایش یافت.

    رینی گفت: «مدل کسب‌وکار در حال تحول ما، با منابع سود متنوع‌تر و بادوام‌تر، توانایی تأمین سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است و در عین حال چارچوب مالی ما از رشد درآمد عملیاتی را سریع‌تر از فروش ارائه می‌کند.» شکاف قیمت ها همچنان سالم است و ما همچنان از طرف مشتریان برای قیمت های پایین تر حمایت می کنیم.
    منبع: foodbusinessnews

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    مقاله قبلیگزارش: روندهای موثر بر نوآوری غذا و نوشیدنی در سال 2025
    مقاله بعدی مسنجر تماس‌های ویدیویی HD، پس‌زمینه هوش مصنوعی و موارد دیگر را دریافت می‌کند
    ngal32lop2

    پست های مرتبط*

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    سامسونگ Bioepis برای تجاری سازی چندین بیوسیمیلار در ژاپن وارد یک همکاری استراتژیک با NIPRO می شود

    خرداد 19, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.