از آنجایی که مصرف کنندگان همچنان به روندهای سبک زندگی هوشیار علاقه نشان می دهند، تولیدکنندگان در حال گسترش مجموعه های آبجو و ماکت های غیر الکلی خود هستند.
Anheuser-Busch اولین محصول بدون الکل خود را با نام تجاری Michelob Ultra خود در سال آینده معرفی می کند. آبجو از طریق فرآیند حذف الکل دم میشود که نتیجه آن صفر درصد الکل حجمی و ۲۹ کالری در هر وعده است. Anheuser-Busch قصد دارد این محصول را در مقادیر 12 بسته از ژانویه 2025 عرضه کند، با مقادیر 6 بسته انتظار می رود در مارس 2025 عرضه شود. تمرکز ما همیشه بر روی مصرف کنندگان و اطمینان از ادامه سرمایه گذاری و نوآوری در بخش های رو به رشد است. کایل نورینگتون، مدیر ارشد بازرگانی Anheuser-Busch گفت. از آنجایی که دسته آبجوی بدون الکل همچنان در حال رشد است، زمان بهتری برای رونمایی از یک دمنوش بدون الکل برتر برای مصرف کنندگان وجود ندارد.
شرکت نوشیدنی Molson Coors مستقر در شیکاگو با Naked Life، تولید کننده کوکتل های غیر الکلی استرالیایی، همکاری کرده است تا مجموعه ماکت های آماده نوشیدنی Naked Life را به ایالات متحده بیاورد. خط تولید از مواد گیاهی مقطر و شیرین کننده های طبیعی با 10 کالری در هر وعده تشکیل شده است. انواع غیر الکلی که قرار است در سال 2025 عرضه شوند عبارتند از موهیتو، نگرونی اسپریتس، جین اند تونیک، کاسمو و مارگاریتا.
کوین نیتز، معاون نوشابه های غیرالکلی شرکت Molson Coors می گوید: «مصرف کنندگان چیزی بیش از یک جایگزین می خواهند. “آنها یک گزینه پیچیده و با طعم عالی می خواهند که با سبک زندگی آنها هماهنگ باشد. Naked Life یک کوکتل غیر الکلی با کیفیت بالا ارائه می کند و تجربه ای از بهترین نسخه های مبتنی بر الکل را ارائه می دهد.
Aplós، سازنده نوشیدنیهای غیر الکلی، خط تولید ماکتهای آماده برای نوشیدنی کاربردی را راهاندازی کرد. به گفته این شرکت، این نوشیدنی ها از مواد گیاهی مانند کنف و آداپتوژن ها استفاده می کنند. محصولات موجود در این خط عبارتند از اومه اسپریتز، با آلو، گریپ فروت اوروبلانکو، چای سفید، خولان دریایی و روح غیر الکلی Aplós’s Calme، و مارگاریتا چیلی، حاوی ماندارین، لیموترش ایرانی، پرتقال هابانرو، نمک دریایی و غیر Aplós’. -روح الکلی بوجود می آید.
امیلی اونکی و دیوید فاج، یکی از بنیانگذاران Aplós میگویند: «هشت درصد از مشتریان ما به ما گفتهاند که مصرف الکل خود را به طور معناداری کاهش دادهاند و دائماً به دنبال کوکتلهای جدید و کاربردی هستند. “صنعت ما با میلیون ها نفری که به دنبال جایگزین های الکل هستند به سرعت در حال رشد است و ماموریت ما ایجاد پروفایل های طعم پیچیده ای است که با تجربه کوکتل های دست ساز بدون خماری و اثرات منفی بر سلامت رقابت کند.”
منبع: foodbusinessnews