به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    سامسونگ Bioepis برای تجاری سازی چندین بیوسیمیلار در ژاپن وارد یک همکاری استراتژیک با NIPRO می شود

    خرداد 19, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    تاختن نیوز
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    Button
    • صفحه اصلی
    • آشپزی
    • آموزشی
    • تکنولوژی
    • سلامتی
    تاختن نیوز
    صفحه اصلی»آشپزی»فروش غذاهای پخته شده در J&J Snacks در سال مالی 24
    آشپزی

    فروش غذاهای پخته شده در J&J Snacks در سال مالی 24

    ngal32lop2توسط ngal32lop2آبان 30, 1403بدون دیدگاه5 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    رشد تقاضای خرده فروشی برای دستی و چوب شور به افزایش فروش و درآمد در سال مالی 2024 در J&J Snack Foods Corp کمک کرد. اگرچه در سه ماهه چهارم، این شرکت شاهد فروش و سودآوری کمتری بود.

    درآمد خالص J&J Snacks در سال منتهی به 28 سپتامبر 86,551,000 دلار بود که معادل 4.45 دلار به ازای هر سهم در سهام عادی بود که 10 درصد افزایش داشت از 78,906,000 دلار یا 4.08 دلار به ازای هر سهم در سال مالی 2023. فروش خالص 1.575 میلیارد دلار افزایش یافت. از 1.559 میلیارد دلار در سال قبل. با تعدیل برای یک هفته (53) اضافی در سال مالی 2023، فروش در سال اخیر 2.8٪ افزایش یافت.

    دان فاچنر، رئیس، رئیس و مدیر اجرایی J&J Snack Foods، گفت: «نتایج ما نشان می‌دهد که ما با موفقیت استراتژی خود را اجرا می‌کنیم، کارایی عملیاتی و حاشیه سود را بهبود می‌بخشیم، سود را سریع‌تر از فروش افزایش می‌دهیم و فرصت‌های رشد را در کانال‌ها و مشتریان گسترش می‌دهیم». علاوه بر ایجاد رکورد فروش سالانه و سود ناخالص، ما همچنین رکورد جدیدی را برای EBTIDA تعدیل شده تمام سال به ثبت رساندیم. من به ویژه به رشد دو رقمی ما در EBITDA تعدیل شده که منجر به بهبود 80 امتیازی در حاشیه سود ناخالص به 30.9٪، همراه با بهبود 110 امتیازی در حاشیه EBITDA تعدیل شده برای سال شد، افتخار می کنم.

    همچنین با تعدیل هفته اضافی، فروش در سال مالی 2024 برای بخش خرده فروشی 4.4 درصد، برای خدمات غذایی 2.4 درصد و برای نوشیدنی های منجمد 3 درصد افزایش یافت. درآمد عملیاتی بخش سوپرمارکت خرده فروشی در سال مالی 2024 برابر با 16632000 دلار بود که نسبت به 9375000 دلار در سال قبل 77 درصد افزایش داشت. درآمد عملیاتی Food Service 49,454,000 دلار بود که کمتر از 1% از 49,778,000 دلار در سال مالی 2023 کاهش داشت. نوشیدنی های منجمد سودآورترین تجارت شرکت با درآمد عملیاتی 51,459,000 دلار بود که 2.2% افزایش داشت.

    در سه ماهه پایانی سال مالی 2024، درآمد خالص 29,641,000 دلار یا 1.52 دلار به ازای هر سهم بود که 2.6 درصد از 30,421,000 دلار یا 1.58 دلار کاهش داشت. فروش 426,756,000 دلاری در سه ماهه چهارم نسبت به 443,863,000 دلار، 3.9 درصد کاهش داشت. با تعدیل هفته اضافی در سه ماهه سال قبل، فروش 3.9 درصد افزایش یافت.

    فاشنر گفت که رشد فروش تعدیل شده با توجه به “محیط چالش برانگیز مصرف کننده در بسیاری از کانال های مشتریان کلیدی ما از جمله تفریح، راحتی، رستوران ها و خرده فروشی” چشمگیر بود.

    این روند ملایم‌تر مصرف‌کننده، همراه با روزهای فروش کمتر، تأثیر قابل‌توجهی بر فروش محصولات اصلی از جمله چوب شور، چرو، نوشیدنی‌های منجمد، محصولات جدید منجمد و Dippin’ Dots گذاشت، و تأثیر منفی بر ترکیب حاشیه ناخالص و ایجاد ناکارآمدی تولید و زنجیره تأمین داشت. همانطور که ما تقاضا و موجودی را در کارخانه ها و مراکز توزیع خود متعادل کردیم. این منجر به حاشیه ناخالص 31.8 درصدی شد، کاهشی 110 واحدی در مقایسه با رکورد حاشیه ناخالص سه ماهه چهارم مالی 2023 با 32.9 درصد.

    در تماسی در 14 نوامبر با تحلیلگران سرمایه گذاری، فاشنر به نرمی در فروش خدمات غذایی در سه ماهه چهارم اذعان کرد اما گفت که این ضعف “کوتاه مدت” است و انتظار نمی رود تا سال 2025 ادامه یابد. او افزود که با رشد فروش کوکی ها به مشتریان فعلی و جدید هدایت می شود.

    او گفت: «تیم نانوایی ما یک برنامه سنجیده برای ادامه رشد در سال 2025 دارد که شامل ظرفیت تولید گسترده، محصولات جدید و فرصت‌های تولید قراردادی افزایشی است.»

    فروش چوب شور نرم به مشتریان خدمات غذایی در طول سال ضعیف بود، از جمله در کانال‌های رفاهی، تئاتر، رستوران و کانال‌های تفریحی.

    او گفت: «این در کل بازار آشکار شد. با این حال، ما همچنان به رشد سهم بازار خود در صنعت ادامه می دهیم. با بهبود روند مصرف‌کننده در این کانال‌های کلیدی، ما در موقعیت خوبی برای رشد باقی می‌مانیم. اخیراً، لقمه‌های چوب شور باواریا را در تمام بخش‌های صنعت خدمات غذایی به‌دست آورده‌ایم. ما همچنان از طریق نوآوری‌های جدید مانند چوب شور براوهاوس، چوب شور و لقمه‌های چوب شور باواریایی همراه با انتظارات برای بهبود عملکرد کانال کسب‌وکار اصلی چوب شور، به ایجاد فرصت‌های افزایشی ادامه خواهیم داد.

    فاشنر قدرت تجارت دستی J&J را در خرده فروشی در سال مالی 2024 با افزایش فروش 58 درصدی در سال نشان داد.

    او گفت: “این یک تجارت قوی برای ما است که به واسطه رشد و جابجایی های تدریجی در یک تاجر انبوه بزرگ هدایت می شود.”

    فاشنر گفت که این شرکت رشد در سال مالی 2025 را در محصولات اصلی شرکت پیش بینی می کند و انتظار راه اندازی موفق محصول جدید و مشارکت مشتریان را دارد. به عنوان مثال، او گفت که J&J Snacks با دسرهای یخ زده Dippin’ Dots نفوذ خود را به سینماها گسترش می دهد.

    فاشنر گفت: «با فهرست فیلم‌های جذاب‌تر در سال مالی 2025، ما نسبت به فرصت رشد نوشیدنی‌های Dippin’ Dots و Icee در این کانال خوش‌بین هستیم و انتظار داریم با بهبود روند حضور، فروش سایر محصولات ما بهبود یابد.» ما همچنین شاهد موفقیت مداوم با برخی از بزرگترین زنجیره‌های ملی QSR هستیم و انتظار داریم راه‌اندازی اخیر ما در این کانال منجر به ایجاد فرصت‌های جدید شود.»

    منبع: foodbusinessnews

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    مقاله قبلیمستعمره لنکستر برای به دست آوردن امکانات Winland Foods
    مقاله بعدی نمایش اسلاید: نوآوری های نوشیدنی های غیر الکلی در حال افزایش است
    ngal32lop2

    پست های مرتبط*

    یه تحقیق جدید نشون میده: تخم‌مرغ رو بدون نگرانی از کلسترول «بد» بخورید

    مرداد 7, 1404

    گوشی آیکو ۱۳ قراره ۴ ژوئیه با یه رنگ سبز جدید تو هند عرضه بشه

    تیر 14, 1404

    سامسونگ Bioepis برای تجاری سازی چندین بیوسیمیلار در ژاپن وارد یک همکاری استراتژیک با NIPRO می شود

    خرداد 19, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.